Monday, November 07, 2005

dead

i love this song
and the lyrics also okay la
no time to blog
but i promise when i'm back
i shall blog blog and blog!

this song is by jay chou
in his new album
十一月的萧邦
and here's the song

发如雪
狼牙月伊人憔悴我举杯饮尽了风雪是谁打翻前世柜惹尘埃是非
缘字诀几番轮回你锁眉哭红颜唤不回纵然青史已经成灰我爱不灭
繁华如三千东流水我只取一瓢爱了解只恋你化身的蝶
你发如雪凄美了离别我焚香感动了谁邀明月让回忆皎洁爱在月光下完美
你发如雪纷飞了眼泪我等待苍老了谁红尘醉微醺的岁月我用无悔刻永世爱你的碑
rap:你发如雪凄美了离别我焚香感动了谁邀明月让回忆皎洁爱在月光下完美
你发如雪纷飞了眼泪我等待苍老了谁红尘醉微醺的岁月
啦儿啦啦儿啦啦儿啦儿啦啦儿啦啦儿啦啦儿啦儿啦
铜镜映无邪扎马尾你若撒野今生我把酒奉陪

2 Comments:

Blogger pwee said...

omg, this is one of my favorites too.


love this song!

7:26 AM

 
Blogger {Wenying}© said...

this song very very good!!!!
Way to go Jay Chou!!!

10:49 PM

 

Post a Comment

<< Home